Skip to main content

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین وسایل در زندگی امروزه است.و تقریبا هیچ خانه ای را نمیتوان بدون لباسشویی متصور شد. از مشکلات متداول لباسشویی می توان لرزش زیاد در دورهای بالا به هنگام خشک کن عدم تخلیه آب عدم شروع بکار در حین آبگیری اشاره کرد.

ماشین لباسشویی یکی  از لوازم برقی خانگی است  که دارای سیستم پیچیده ای می باشد امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با اضافه شدن امکانات جدید به لباسشویی به پیچیدگی ها آن اضافه میشود.

حتی تصور خرابی لباسشویی تجمع لباس‌های کثیف روی هم برای هیچ خانه خوشایند نیست به هر علت لباسشویی شما دچار خرابی شده و شروع به کار نمی کند یا در حین کار با مشکل مواجه می شوید می‌توانید روی مشاوره و راهنمایی و انجام تعمیرات متخصصین دوره دیده در این مرکز حساب کنید

تعمیرات لباسشویی های جدید با برند های خارجی با توجه به امکانات به روز و تکنولوژی جدیدی که دارند از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر تعمیرات این لباس شویی ها توسط افراد غیر متخصص انجام شود می تواند هزینه های ناخواسته زیادی را به بار آورد.

متخصصین دوره دیده در این مرکز با کسب مهارت های فنی و دانش و تجربه آماده انجام تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی های شما هستند چنانچه تعمیرات یا راهنمایی نیاز دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید