Skip to main content

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک از جمله خدمات تخصصی “تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک“ مدرن گیربکس است که توسط بهترین تعمیرکاران گیربکس اتوماتیک در غرب تهران صورت میگیرد. در صورت نیاز به انجام تعمیرات با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید.

09128924064

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک میرزائی گیربکس، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس در غرب تهران است که با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری دخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. در صورتی که در انجام سرویس های آنها کوتاهی کنید، گیربکس شما با مشکلات عمده ای رو به رو شده و هزینه های سنگینی را بر شما متحمل میکند. پس بهتر است در انجام سرویس های دوره ای گیربکس های اتوماتیک کوتاهی نکنید.

در این مجموعه تعمیرات انواع خودرو های خارجی از جمله بنز، بی ام و، پورشه، آئودی، کیا، هیوندای، برلیانس، بسترن، چری، ام وی ام، جیلی، هایما، جک، بی وای دی، مزدا، تویوتا و… صورت میگیرد. شما میتوانید در صورت نیاز به انجام تعمیرات گیربکس خودروی خود با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیرات گیربکس اتوماتیک یکی از شاخه های مکانیک خودرو میباشد که امری بسیار تخصصی بوده که باید توسط افراد بسیار ماهر و با تجربه در این زمینه صورت بگیرد.

در تعمیرگاه مدرن گیربکس یکی از خدمات اصلی ما تعمیر انواع گیربکس از جمله تعمیر گیربکس های زیر میباشد :

  • تعمیر گیربکس CVT سی وی تی
  • تعمیر گیربکس DCT دی سی تی یا دو کلاچه
  • تعمیر گیربکس DSG دی اس جی
  • تعمیر گیربکس شیفت ترونیک ShiftTronic
  • تعمیر گیربکس استپ ترونیک StepTronic
  • تعمیر گیربکس ایکس ترونیک XTronic
  • تعمیر گیربکس پی دی کی PDK
  • تعمیر گیربکس تیپ ترونیک TipTronic
  • تعمیر گیربکس اس ترونیک STronic

در صورتی که گیربکس خودروی شما دچار ایراد شده است یا احساس میکنید به صورت نرمال کار نمیکند، بهترین کار این است که خودرو خود را به تعمیرگاه بیاورید و تا پس از انجام عیب یابی گیربکس به صورت رایگان و با دستگاه دیاگ مخصوص گیربکس اتوماتیک خودروی شما، مشکل اصلی و هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک شما را اعلام کنیم

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک از جمله خدمات تخصصی “تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک میرزائی است که توسط بهترین تعمیرکاران گیربکس اتوماتیک در  تهران صورت میگیرد. در صورت نیاز به انجام تعمیرات با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید.

  • تماس با ما :

    09128924064

  • مارا پیدا کنید :

    تهران،حبیب الله،بزرگراه یادگار امام،ک فردوسی،کارواش امیر

  • زمان کاری :

    شنبه – پنجشنبه 8.00 – 18.30 جمعه بسته برای تماس اضطراری با ما تماس بگیرید

درمورد سرویس گیربکس اتوماتیک

 

تعمیرات گیربکس اتوماتیک یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند.

گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. در صورتی که در انجام سرویس های آنها کوتاهی کنید، گیربکس شما با مشکلات عمده ای رو به رو شده و هزینه های سنگینی را بر شما متحمل میکند. پس بهتر است در انجام سرویس های دوره ای گیربکس های اتوماتیک کوتاهی نکنید.

در این مجموعه تعمیرات انواع خودرو های خارجی از جمله بنز، بی ام و، پورشه، آئودی، کیا، هیوندای، برلیانس، بسترن، چری، ام وی ام، جیلی، هایما، جک، بی وای دی، مزدا، تویوتا و… صورت میگیرد. شما میتوانید در صورت نیاز به انجام تعمیرات گیربکس خودروی خود با ما تماس حاصل فرمایید