Skip to main content
در این پست یکی دیگر از کار هایلیل لوندز رو برای شما معرفی خواهیم کرد و سعی کرده ایم در قسمت زیر معرفی کوتاهی از این کتاب را با هم دیگر مرور کنیم

لیل لوندز کارشناس علوم ارتباطات انسانی است و سمینارهای زیادی در این زمینه برگزار کرده است. او در حرفه‌ی خود به افراد بسیاری آموزش داده است تا چگونه ارتباط ثمربخشی داشته باشند. او کتاب‌های زیادی در رابطه با ارتباطات انسانی در زمینه‌های مختلف به چاپ رسانده است.

چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

کتاب چطور با هر جور آدمی رابطه بر قرار کنیم، تاثیری نوشته ی لیل لوندز است که اولین بار در سال 1999 به چاپ رسید.
ویژگی جادویی بعضی از انسان ها چیست که آن ها را بی درنگ به مردمی دوست داشتنی و مورد احترام تبدیل می کند؟ نویسنده ی این کتاب، تمام زندگی حرفه ای خود را صرف آموختن چگونگی برقراری رابطه برای رسیدن به موفقیت کرده است. لوندز در کتاب چطور با هر جور آدمی رابطه بر قرار کنیم، 92 روش ساده اما خیلی تأثیرگذار برای رسیدن به موفقیت پایدار ارائه کرده است. او از اولین لحظه ی برخورد با یک شخص جدید تا مصرف روش های هوشمندانه ی مورد مصرف توسط مردم موفق در سراسر جهان با مخاطب خود همراه می شود و با توضیح کامل و دلبرا این روش ها، دریچه ای جدید بر روی کامیابی و موفقیت می گشاید.
آیا تا به حال افرادی را مورد ستایش قرار داده‌اید که هرآنچه می‌خواهند را به دست آورده‌اند؟ قطعا آن‌ها کسانی هستند که در جلسات تجاری و در مهمانی‌های اجتماعی با اعتماد به نفس بالا صحبت می‌کنند؛ افرادی که بهترین مشاغل را دارند، همسران خوبی را از آن خود کرده‌اند و حساب‌های بانکی‌شان پر از پول است.  اما با عجله قضاوت نکنید! بسیاری از آن‌ها باهوش‌تر و بااستعدادتر از شما نیستند و تحصیلات بالاتری ندارند. پس دلیل این همه موفقیت چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند که آن‌ها این ویژگی‌ها را به ارث برده‌اند و بسیار خوش شانس می‌باشند. اما بهتر است به این فکر کنید که علت موفقیت آن‌ها، مهارت بالایشان در ارتباط با دیگران است.