Skip to main content

لامبورگینی آونتادور در حال تولید بیش از یک دهه است که به پایان راه طولانی و پر پیچ و خم خود رسیده است. برای تجلیل از موفقیت این مدل، آونتادور 2022 فقط با مشخصات جدید LP 780-4 عرضه می شود، موتور پرصدا 6.5 لیتری V12 آن که اکنون به سوپاپ های ورودی تیتانیومی مجهز شده است تا آن را را به قدرتمندترین نمونه از ابرخودروهای ساخته شده تبدیل کند.

مشخصات فنی

  • موتور V12
  • چهار چرخ متحرک دائمی
  • کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه ای
  • سنسورهای پارک جلو و عقب
  • سیستم حفاظت از سرنشینان واژگونی خودکار
  • دید عقب وجود ندارد
  • برای سفرهای طولانی ناراحت کننده است

قیمت لامبورگینی آونتادور

آونتادور LP 780-4 علاوه بر ارائه 769 اسب بخار قدرت و 531 پوند فوت گشتاور، دارای سیستم چهار چرخ متحرک، فرمان چهار چرخ، ترمزهای کربن-سرامیکی و سیستم تعلیق فعال است که می تواند دماغه خودرو را بالا ببرد تا به پاکسازی خودرو کمک کند. سرعت گیرها، پیش بندهای مخصوص جاده و محدودیت های پارکینگ. حالت‌های رانندگی چندگانه در دسترس هستند، از جمله Ego، که به راننده اجازه می‌دهد تنظیمات را با اولویت شخصی و قیمت لامبورگینی جدید خود ترکیب و مطابقت دهد. شتاب تا 60 مایل در ساعت حدود 2.8 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت آن 220 مایل در ساعت است.

نگاهی جزئی تر

در حالی که قیمت لامبورگینی بدون بال بزرگ عقب SVJ ارزان تر کار می کند، چند نشانه ظاهری دارد که آن را از دیگر آونتادورها متمایز می کند. قسمت جلویی دارای لهجه‌های قرمز رنگ هوا است و فضای داخلی با لباس آلکانترا دارای یک پلاک تولیدی شماره‌دار در ستون جلویی نزدیک درب راننده است. همچنین یک موتیف به شکل فلش وجود دارد که از روی صندلی‌های راحت‌گرا (برگرفته از آونتادور S) شروع می‌شود و به‌صورت اختیاری برای ادامه روی داشبورد در دسترس است. تریم استاندارد فیبر کربن در داخل و خارج ظاهری حتی مسابقه‌ای به آن می‌دهد.

در مجموع، LP 780-4 ادای احترامی مناسب برای شرکتی است که شهرت خود را بر پایه موتورهای 12 سیلندر بدون توربوشارژ ساخته شده است. جایگزین آونتادور چیزهای زیادی برای انجام دادن دارد.

لامبورگینی آونتادور

قیمت لامبورگینی آونتادور Lamborghini Aventador

گران‌ترین لامبورگینی جدید آونتادور SVJ کوپه است که با قیمت 950000 دلار به فروش می‌رسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین مدل، صفحه قیمت و مشخصات ما را بررسی کنید، و همه بررسی ها و اخبار لامبورگینی را در اینجا خواهید یافت.

سخن پایانی

لیست ویژگی های استاندارد آونتادور ممکن است برای خودرویی با قیمت بیش از نیم میلیون دلار به طور غیرعادی سبک به نظر برسد، اما لیست گزینه ها به طور قابل توجهی طولانی تر است. از طریق برنامه شخصی‌سازی Ad Personam لامبورگینی، خریداران می‌توانند رنگ‌های بیرونی آونتادور، گرافیک، خطوط راه راه، چرخ‌ها، تزئینات فیبر کربنی، آپشن‌های اثاثه یا لوازم داخلی و حتی انتخاب رنگ کمربند ایمنی را به صورت سفارشی تنظیم کنند.

نظر خریداران آونتادور

گشتاور بسیار بالایی تولید می کند. این ماشین راحت و بسیار لوکس است زیرا این ماشین کمی گران است و برای افراد طبقه متوسط است زیرا تعمیر و نگهداری آن بالا است و میانگین کیلومتر در لیتر پایین است. دارای 4 ترمز دیسکی است که باعث افزایش راندمان ترمز آن می شود. همچنین دارای 4 چرخ محرک است که برای هر suv مورد نیاز است. معمولاً در 3 رنگ یعنی سفید، مشکی و نقره ای موجود است اما امروزه می توانیم رنگ های آبی قرمز و مشکی مات را نیز ببینیم. خریدش خیلی خوبه حتما یکی میخرم من این ماشین را خیلی دوست دارم.

منبع: azinblog.ir